十i月i

阴间纯爱党,同人女同人,爱无能
重度黑深残的虚无主义者
无论是谁,请凝视我
我一定会被万人所爱

Saved 


I was blinded by the devil,

我受了魔鬼蒙蔽,

Born already ruined,

出生既已不正,

Stone-cold dead,

一出娘胎,

As I stepped out of the womb.

便冰冷而死,

By his grace I have been touched,

他的恩泽,触动了我,

By his word I have been healed,

他的言语,治愈了我,

By his hand Ive been delivered,

以他之手,给我重生,

By his spirit Ive been sealed.

因他圣灵,予我荫蔽,

Saved,

拯救了我。

评论

热度(4)